Je wordt maar één keer 30

Hoi Iedereen,

Als fotograaf heb ik al zeer leuke opdrachten gehad – maar deze wou ik zeker even met jullie
delen. Op 3 augustus kreeg ik volgende vraag : Hoi, Ik zou graag een fotoshoot laten doen
om er een uitnodiging van te maken. Ik was aan een cakesmash aan het denken; waarom niet …..
en zo duiken we samen met taart, champagne,confetti, ballonnen, en veel goesting de studio in.

Hierbij enkele foto’s van de leuke shoot met Ninnia en dit voor haar 30st verjaardag.

_pat2259_srgb

_pat2311_srgb

_pat2317_srgb

_pat2277_srgb

_pat2251_srgb

_pat2246_srgb

Via deze weg wil ik Ninnia persoonlijk een dikke proficiat wensen en geef er maar een lap op
op je verjaardagsfeestje eind dit jaar !

groetjes

Patrick

, , , ,

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

