Huwelijk Stefanie & Tim – 31.05.2014

Zaterdag – 06.00u – ik sta op om mij klaar te maken voor de huwelijksshoot van
Stefanie & Tim. Het weer is schitterend – de zon is al van de partij – en ik moet zeggen
de weergoden blijven ons goed gezind – we hebben nog nooit slecht weer gehad voor een
huwelijk.

Als ik toekom bij haar ouders – staat de visagiste en hair styliste al klaar met haar
mobiele wagen. Ik word hartelijk ontvangen door haar ouders en even later komt ook Stefanie
toe om zich klaar te laten maken.

De voormiddag vliegt voorbij – ik hou me bezig met de details van de ringen, kledij – het
klaarmaken van Stefanie en familie/vrienden.

juwelen

Om 11.30 u komt Tim toe – piekfijn uitgedost – in een mooie kever. Stralend doet Stefanie
de deur open en samen genieten ze van dit eerste moment.

Stefanie & Tim-134_sRGB

Voor we vertrekken naar het burgerlijk huwelijk – maken we de familie foto’s bij haar thuis
en gaat het nadien richting stadhuis van Lummen. In een romantische sfeer met kaarslichtjes
volgt de officiële bekrachtiging van hun huwelijk.

Om 13.15u gaat het richting Olmenhof voor de “officiële” fotoshoot; we ervaren Stefanie &
Tim als een spontaan koppel – waardoor we leuke – ontspannen beelden kunnen maken van dit
jonge koppel.

Om 16u – begint dan het kerkelijk huwelijk in Donk – het wordt een mooie – ingetogen –
maar ook een emotionele viering. De muzikale omkadering met zanger/gitarist is perfect
gekozen. Het zijn deze momenten die mij ook nog kippenvel bezorgen.

Ik beëindig mijn dag in het Krekelhof in Kuringen – waar ik nog een reportage maak
van de receptie.

Stefanie & Tim – hartelijk dank voor het vertrouwen – en dat we deel mochten uitmaken van deze
schitterende dag.

Groetjes,

Patrick & Greet

  1. #1 door Marleen Steenaerts op juni 4, 2014 - 7:36 pm

    Beste Patrick, van harte bedankt voor het vastleggen van deze prachtige dag. Je kinderen zien stralen is het mooiste geschenk.
    Marleen

Geef een reactie

