Fashion Shoot

Hallo Iedereen,

Een aantal weken terug had ik mijn eerste Fashion shoot, op TFCD basis daar het voor mij de eerste keer was; ik moet zeggen het was een leerrijke ervaring, een mooie uitdaging, maar zo van ’s morgens vroeg tot in de late namiddag ook wel vermoeiend.

De fotoshoot was in samenwerking met Mix & Match uit Hasselt, de modellen Leen & Shanna; visagiste Bo Tijskens van Blush & Blend en mijn rechterhand Greet.

_PAT6428_sRGB

De shoot vond plaats in een indrukwekkend kasteel in de buurt van Sint-Truiden; waarvoor mijn dank aan de eigenaars.

Tijdens de shoot heb ik gebruik gemaakt van een Elinchroom Ranger Quadra set die ik mocht lenen; Via deze weg wil ik Kris nogmaals danken voor het gebruik. Verder heb ik een Nikon D600 met 24-70 f2.8 NIkon Lens gebruikt en af en toe een reflector.

Hieronder volgt een beperkte reeks van de shoot; ik wil dan ook iedereen hartelijk danken voor de leuke samenwerking

, , ,

  1. #1 door Mathijs Frank op oktober 16, 2013 - 9:17 pm

    Knap werk zou oik wel eens willen meegaan met u als stille toeschouwer natuurlijk

Geef een reactie

