Honderdjarigen – fotografie project

Hoi Bloggers,

Eind vorig jaar ben ik begonnen met mijn laatstejaars project – Honderdjarigen
fotograferen; Ik moet toegeven mijn oproep op social media was geen succes; Maar
met dank aan de stad Genk en Sint-Truiden had ik toch snel een aantal kandidaten.

Ik heb ondertussen sterke, warme mensen ontmoet – zowel honderdjarigen als familie
en verplegend personeel – die dagelijks voor hen zorgen.

En vandaag wil ik één iemand speciaal voorstellen nl Snijders Louise; mijn eerste model;
een zeer enthousiaste vrouw met zeer veel energie; vorig jaar honderd jaar geworden –
maar hadden ze me de leeftijd laten raden – ik had er zeker een aantal jaren naast gezeten.

Snijders Louise

Bedankt Louise, voor je medewerking – het was een leerrijke ervaring voor mij !

Snijders Louise

groetjes

Patrick

  1. #1 door Iris op mei 28, 2013 - 3:42 pm

    Hallo Patrick,

    Ik ben momenteel bezig aan een cultureel onderzoek naar honderdjarigen. Onder andere wil ik dat onderzoeken door een portretreeks over honderdjarigen te analyseren. Is dit het enige/eerste portret dat je hebt gemaakt, of zijn/volgen er nog meerdere? Momenteel, ben ik bezig met het portretboek ‘100×100’ van Truus Groen. Ken je haar en haar werk toevallig? Ik moet zeggen het heeft veel overeenkomsten met jouw portret hierboven.

    Mvg,

    Iris van de Voort

    • #2 door patrick iven op juni 6, 2013 - 7:49 am

      Hallo Iris, ik heb je een persoonlijke mail gestuurd – heb je deze ontvangen ?

Geef een reactie

