Honderdjarigen gezocht

Hallo Iedereen,

Voor mijn persoonlijk project in mijn laatstejaars opleiding fotografie ben ik op zoek
naar HONDERDJARIGEN in België; Graag wil ik deze mensen portreteren; Kennen jullie
personen die honderd jaar en/of meer zijn – en willen jullie me helpen met dit project,
gelieve me dan persoonlijk te contacteren via onderstaand formulier; ik neem dan persoonlijk contact me jullie op;

De honderdjarige ontvangt alle foto’s in hoge resolutie en een 20×30 cm afdruk.

Einddatum project : maart 2013

Gelieve de link te delen met familie/vrienden/… –


  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

