Huwelijk Inge & Bruno – 18/05/2012

Op een dag kreeg ik een berichtje van Bruno, hij had me via facebook gevonden,
(ik die nochtans tegen facebook was … 😉 ) met de vraag of ik zijn huwelijk wou
fotograferen. Bruno en ik zijn ex-collega’s; en voor mij waren ze het eerste koppeltje;
ik moest niet lang twijfelen en heb de uitdaging aanvaardt.

Het wettelijk huwelijk vond plaats in familiale kring op 5/5/2012 en op 18/5/2012
mochten familie, vrienden en kennissen getuigen zijn van hun Ja-woord in de plaatselijke
kerk van Herent, Leuven.

Voor de fotoshoot hadden ze gekozen voor het Arenberg Kasteel, een mooie locatie,
waar ze een aantal zalen hadden gereserveerd voor de familiefoto’s.

Afsluiten deden ze met een prachtig feest met familie en vrienden in het Sparrenhof.

Voor mij was dit een zeer leerrijke ervaring; met z’n gekende stress momenten; ik heb
zelf letterlijk m’n broek gescheurd op het feest ’s avonds; maar gelukkig heeft dit niemand
gezien 🙂

Inge & Bruno, bedankt voor het vertrouwen en ik wens jullie het allerbeste toe !

groetjes

Patrick
http://www.memoriesforever.be

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

