Pairi Daiza

Op zondag 12/6/11 hebben we met onze club focus8 een uitstap gemaakt naar het park Pairi Daiza
(voorheen Paradisio) te Brugelette, België. Ondanks mijn fysieke toestand die dag hebben we een
onvergetelijk dag beleefd.

Pairi Daiza heeft 3 missies omschreven op hun website nl Verbazen, Sensibiliseren en Beschermen.
Ik spreek voor mezelf – maar dit park heeft een “VERBAZENDE” indruk op mij gemaakt. Als fotograaf
heb ik getracht een beeld te maken van dit indrukwekkend park – maar in het tijdsbestek aanwezig –
heb ik vermoedelijk niet eens de helft gezien.

Als je van dieren, natuur en rust houdt, kan ik jullie dit park enkel maar aanraden. Ik ga zeker nog
eens terug om de andere helft in beeld te brengen.

Hier volgen een reeks foto’s van deze onvergetelijk dag :

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

  1. Een reactie plaatsen

Geef een reactie

